Johtuneekohan iästäni, että tämänkertainen tärpättelysessio ja sen minijatkot kävi päälle kuin hormonimyrsky. Olen jostain joskus lukenut, että naisen testosteronitaso nousee, kun hän juo alkoholia. Ja jo aikaisemminkin ollut täysin samaa mieltä, sillä testosteronin ihmeellisen voimanhan tuntee erikoisesti krapulassa, kun jatkuvasti tekisi mieli seksiä. Nyt olin ilmeisesti reippaan ja viinattoman(vaikkakin vielä kovin lyhyen) jakson aikana saanut hormonitasoni laskemaan ja kun nostin tuopin, niin tajuntaani räjähti monenmoista. Mitäpä sitten koin kun neljän päivän alkoholinhuurisen ystävälomani ja niinikään neljän raittiin työpäivän jälkeen, viikon lopuksi, menin työkavereiden kanssa kaljalle. Aika mielenkiintoisia ja voimakkaita tuntemuksia. Tunsin että olin vetreä, vedossa, älykäs, lennokas, seurallinen, hivenen hullu ja vapautunut, kiinnostunut muista ihmisistä ja etenkin miehistä. Mieheni kuvaili sitä yksinkertaisesti sanoin "Hani is back". Minä kuuntelin miten veri kohisi suonissani ja halusin tanssia täältä ikuisuuteen. 

Minä olen ollut hyvällä tuulella raittiuden aikana. Ei se mitään pinnistelyä ole ollut. Minä olen ollut läsnä ja me harrastamme kaikenlaista mukavaa, eikä seksielämäkään missään jäissä todellakaan ole. Mutta varsinkin viime perjantain käynnistymisen jälkeen olen kuitenkin kokenut vaikeuksia rauhoittua takaisin tuohon hyvän tuulen arkioloon. Elimistöni käy yhä edelleen korkeillä kierroksilla, aivan kuin olisin rakastunut tai erittäin mielenkiintoisen haasteen edessä. Tämä on omituisen mukavaa. Joku kiero addiktio minussa taitaa huutaa useamminkin kaljalle. Miksi ylipäänsä menin kaljalle, miksen mennyt kotiin? Ensi maanantaina on taas psykologin aika. minusta tuntuu että tarvitsen niitä aikoja lisää, jos tämä tällaiselta tuntuu.