Aina joskus käy niin, että krapulassa hätäpäissään lausuttuun rukoukseen vastataan tavalla, jota rukouksen lähettäjä ei halunnut. Minulla on suuri epäilys, että tässä omassa tapauksessani on käymässä niin. Juomisen on loputtava todellisista syistä. Olen nyt ilmeisesti todistanut itselleni, että kyllä vaan, runsas alkoholin juominen viikonloppuisin aiheuttaa kuin aiheuttaakin terveyshaittoja ja niistä saat kärsiä nyt jo viisikymppisenä. Kävin tänään kolmansissa verikokeissa 2 kuukauden sisään. Ja jos ei tämä olisikaan alkoholin juomisesta johtuvaa, lopputulos on kuitenkin sama, viinin lipittämisen on loputtava siinä mittakaavassa kuin se elämässäni vaikuttaa. Niin, tätähän minä olen täällä niin monesti itseäni kannustanut tekemään ja jostakin käsittämättömästä syystä se on osoittautunut vaikeaksi.Onneksi olen noita taukoja pitänyt, jotta syvä väsymykseni on kuitenkin päässyt näkymään sieltä alta ja vienyt minut tutkimuksiin.

Kevät koittaa, valo voittaa ja minä tulen näkemään, miten oma tarinani jatkuu. Varasin syksyksi lomamatkan.