Tipatonta takana 10 päivää ja kolottaa.Esimerkiksi vasemman käden keskisormen keskinivel on suorastaan kipeä. Samoin jalanpohjat ovat arat. Olen aiemminkin pohtinut onko alkoholilla ja nivelillä joku yhteys. Nimittäin usein tuntuu, että perjantaina nautittu viini vie mukanaan kaikki kolotukset.Toisaalta olen taipuvainen uskomaan, että minä jopa voisin kuvitella kaikenmaailman kolotuksia vain saadakseni lääkitä niitä.
Viikonloppu sukulaisvieraineen oli minulle vaikea. He eivät tienneet tipattomasta ja illalla pelailtiin ja he joivat itse mukanaan tuomaansa alkoholia. En pysynyt tunnelmassa ja lisäksi hävisin kokoajan. Häpeäkseni lähdin jo klo 22, ensimmäisenä porukasta, unille. Mieheni huomautti, että olipa epäkohteliasta. Niin olikin. Kun kerroin, että tipaton teki tosi tiukkaa hän kuitenkin sanoi, että hyvä että pysyt vahvana vaikka sitten tiuskisitkin. Todiste siitä, että hänen mielestään tipaton on tarpeen. En voi antaa periksi. Kerroinhan jo, että haluaisin tipattoman venyvän 100 päivään ja jopa vuoteen. Olen itsekin jälleen niin kyllästynyt siihen miten alkoholi minua vie.
Pienin askelin, eihän tämä viikolla missään paina. Seuraava vaikea kohta on perjantai-ilta.